Søk støtte til å delta på arrangementer

Søk om støtte til å delta på arrangementer

Er du 26 år eller yngre kan du selv, dine foresatte eller speiderlederen din sende inn søknad om å få dekket hele eller deler av deltakeravgiften på KFUK-KFUM-speidernes arrangementer i Norge.

Du kan søke om støtte opp til 1500 kroner for hvert arrangement. Vi deler ut støtte så langt fondet rekker. Støtten blir betalt til gruppa hvor du eller speideren er medlem. Vi behandler søknadene fortløpende.

Har du spørsmål, kan du sende e-post til post@kmspeider.no.

Søk støtte til utstyr

Trenger du økonomisk støtte til å kjøpe utstyr til speideraktiviteter? Du, dine foresatte eller din leder kan sende søknad til Speiderbutikkens utstyrsfond. Du kan søke om en startpakke med grunnleggende utstyr eller utstyr til spesifikke arrangementer, for eksempel vintersovepose til vintertråkk. Støtten blir betalt til gruppa hvor du eller speideren er medlem.

For mer informasjon om utstyrsfondet og hvordan du søker, se www.speiderbutikken.no/utstyrsfondet. Det er også mulig å låne utstyr du bare skal bruke en eller noen få ganger på ulike utlånssentraler, for eksempel hos BUA.

Miniatyrbilde: Lars Røraas