Betaling og økonomisk støtte
Pris for arrangementet kommer.
Hva dekker deltakeravgiften?
Deltakeravgiften gjør der mulig for oss å arrangere kurs og samlinger. Den er med på å dekke mat, transport av utstyr, kurslokaler, kursbevis, merker, stabens reise og annet utstyr som blant annet førstehjelpsutstyr og utskrift av kursmateruell.
Du kan høre med speidergruppa eller kretsen din om de kan dekke hele eller deler av deltakeravgiften. Det er også mulig for deg, din foresatt eller speiderlederen din å søke om økonomisk støtte til å delta på arrangementene våre.
Bindende påmelding
Påmeldingen er bindende og betalingsfristen er den samme som påmeldingsfristen. Betal deltakeravgiften til konto 3000.16.88487. Husk å merke innbetalingen med "navnet ditt", "arrangement" og om du skal være med på fellestransport hvis det er aktuelt for arrangementet. Reise og eventuell fellestransport er ikke inkludert i deltakeravgiften.
Om du blir syk eller forhindret til å delta på arrangementet kan du melde deg av og få refundert deltakeravgiften frem til påmeldingsfristen. Etter påmeldingsfristen må du ta kontakt med egen reiseforsikring for å få dekket reise og deltakeravgift. Ta kontakt på post@kmspeider.no om du trenger noen form for dokumentasjon fra oss.
Frifondstøtte
Frifond gir økonomisk støtte til demokratisk og frivillig aktivitet i lokalsamfunnet i Norge. KFUK-KFUM-speiderne fordeler denne støtten til alle våre lokale grupper, etter retningslinjer fastsatt av landsstyret.
Din speidergruppe kan søke frifondstøtte til tiltak som gir lokal aktivitet og økt kompetanse for speidere og ledere. Dere kan derfor få dekket deler av kursavgiften på våre nasjonale kurs og arrangementer, og få støtte til reisekostnader.
Du kan lese mer om Frifond, hvilke kurs som støttes og finne søknadsskjema her.