Speidergruppene inviteres nå til å fylle ut skjemaet under for å få ferdig opprettede aktiviteter. Forbundet har laget mal til tekster som dere kan lime inn, og tilpasse til din gruppe. Det må opprettes en aktivitet per enhet, så dersom dere ønsker å markedsføre for både oppdagere og stifinnere blir det laget to annonser. Når annonsene er aktivert vil gruppen få en epost når noen er interessert i å bli med. Les mer om ungfritid.no her.

Hvordan funker det?

1. Fyll inn skjemaet på denne siden.
  2. Frivillighet Norge sender deg en epost hvor du må bekrefte at du ønsker å opprette aktiviteter.
  3. Du vil få epost når aktivitetene er opprettet. Da kan du gå inn og fylle inn informasjon om aktivitetene. Kopier inn malene på denne siden og tilpass de til din gruppe.
  4. Når du er klar for å ta inn nye medlemmer kan du aktivere annonsen. Annonsen vil ikke vises på ungfritid.no før du har aktivert den.

Spørsmål? Kontakt Magnus Heltne på forbundskontoret.