KFUK-KFUM-speiderne - speiding gir opplevelser for livet

Dette er en profileringsbrosjyre til bruk i sammenhenger der du ønsker å profilere organiasjonen.

I brosjyren forteller vi om verdiene våre, aktivitetene, alderstrinnene, fakta og kontaktinformasjon om KFUK-KFUM-speiderne.

Vervebrosjyrer på andre språk

Rekrutter flere ledere og medlemmer med våre nye brosjyrer på ulike språk! Heftene finnes på engelsk, polsk, arabisk, russisk, persisk og fransk.

I brosjyren forteller vi om verdiene våre, aktivitetene, alderstrinnene, fakta og kontaktinformasjon.

Brosjyrene
Engelsk (last ned / les på nett)
Polsk (last ned / les på nett)
Arabisk (last ned / les på nett)
Russisk (last ned / les på nett)
Persisk (last ned / les på nett)
Fransk (last ned / les på nett)

Bli flere - et hefte om vekst

I dette heftet kan du lese om:

• Hvordan rekruttere speidere
  • Hvordan rekruttere ledere
  • Hvordan kan dere drive godt speiderarbeid?
  • Hvordan kan dere ta i mot nye speidere og ledere?

Rollebeskrivelser

Her finner du forslag til roller og rollebeskrivelser som dere kan bruke i speidergruppa. Rollene kan også tilpasses andre verv, for eksempel i kretsstyre.

Roller

• Gruppeleder
  • Gruppestyremedlem
  • Programsjef
  • Lederansvarlig
  • Gruppesekretær
  • Økonomiansvarlig
  • Revisor
  • Speiderleder
  • Enhetsleder

Lagre fil som:
Her finner du utkast til rollebeskrivelsene (Google Dokument)

Lenkene fører deg til et Googledokument. Under "Fil" kan du velge "Lag en kopi" for å legge til på egen Google Drive (krever Google-/Gmail-bruker) eller "Last ned" i ønsket format (for eksempel som Microsoft Word).

Gjesteskjerf

Skjerf, Gjest (oransje), 10-pk.

Skjerf som kan gis gjester på turer, møter og andre arrangementer.
Ypperlig til rekruttering!

Kjøpes i Speiderbutikken.
Kr 300,-
Leveres i sett på 10 stk.

Last ned: