Hvordan logge på?

Din e-postadresse må være registrert i Hypersys for at du skal kunne logge inn. Be din gruppeleder om å legge inn din e-postadresse eller kontakt hypersys@kmspeider.no

Du logger deg på Hypersys her: kmspeider.hypersys.no

Du vil nå få opp et vindu hvor du skal fylle inn brukernavn (e-postadresse eller medlemsnummer) og passord. Første gang du logger deg på eller hvis du har glemt passord, trykker du på knappen som heter [Glemt passord]. Du vil nå få opp et nytt vindu hvor du fyller inn din brukernavn (din e-postadresse eller medlemsnummer) og trykker [Send nytt passord]. Du vil nå få en e-post  med en lenke hvor du kan velge nytt passord. Velg nytt passord og logg inn. Neste gang du logger deg på bruker du det samme passordet.

OBS: Merk at dersom flere personer er registert med samme e-postadresse må man bruke medlemsnummer for å logge inn. Medlemsnummer finner du på medlemsblad, kontingentfaktura eller ved å spørre noen i speidergruppen som har tilgang til hele gruppen, eller kontakt forbundskontoret..

Ofte stilte spørsmål og svar:

Dersom du ikke finner svar på spørsmålet ditt kan du ta kontakt med forbundskontoret på e-post hypersys@kmspeider.no. For best å kunne hjelpe deg foretrekker vi at du sender spørsmål på e-post, men dersom du ønsker å snakke med oss kan du kontakte oss på telefon 22 99 15 50. Ta kontakt med oss om det er ting du lurer på, eller om du ønsker videre veiledning.