Placeholder text

• 02.09.2021

Konferansesommer

Hvordan skal vi drive med speiding i fremtiden? I sommer samlet alle medlemslandene i WOSM (World Organisation of the Scout Movement) seg for å stake ut kursen til speidingen internasjonalt. Helt digitalt.

• 16.08.2021

Nye medlemmer i Hypersys

Har dere fått nye medlemmer i høst? Husk å vedlikeholde medlemslistene og melde inn nye fortløpende! Alle nye medlemmer innmeldt etter 1. august betaler halv kontingent. I høst kommer en oppdatering i Hypersys, hvor det blir enklere å navigere rundt, færre tastetrykk og mer mobilvennlig.

• 04.08.2021

– Hæ, har vi vunnet?

Resultatet etter årets NM i speiding er herved avgjort. Det har vært NM-aktiviteter og finaler i hele landet og jentepatruljen Heffalomp fra Kongsberg KFUK-KFUM-speidere gikk av med årets NM-tittel.

• 10.06.2021

Spente og klare NM-deltakere

NM i speiding 2021 kommer snart til et sted nær deg! Rundt 800 speidere mellom 10 og 16 år er klare for NM-finalen på søndag. Vi har snakket med speidere i tre av de over 130 patruljene som har kvalifisert seg.

• 07.05.2021

Nytt leirbålshefte

Vi har laget nytt leirbålshefte med leirbålssanger, rop og rim. Vi har også filmet de og satt inn QR-koder som enkelt tar dere til filmene dersom dere har glemt en bevegelsessang eller et rop.

• 20.04.2021

Landsting 2021 er vel blåst

Landsting er over, og vi har gjennomført vårt første heldigitale landsting! Takk til alle delegater, observatører, landsstyret, frivillige og ansatte for deres bidrag til at dette gikk så bra som det gjorde, og for gode diskusjoner og vedtak.

Design og utvikling: CoreTrek AS